Bestellen & Leveren

Bestellen & Leveren

Bestellen

U kunt bij Loberon op de volgende manier bestellen:

- Telefonisch via telefoonnummer 030-65 92 530 (lokaal tarief)

Maandag t/m donderdag van 08:30 tot 18:00 uur, vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur en zaterdag van 09:30 tot 15:30 uur.

- Schriftelijk via e-mail of per brief.

- Via onze webshop.
Voeg het door u gewenste artikel met de functie ’IN HET WINKELMANDJE’ aan uw winkelmandje toe. Rechtsboven worden de artikelen in het winkelmandje getoond, kies ’TOON WINKELMANDJE’ om artikelen in het winkelmandje te bekijken of kies ‘NAAR KASSA’ om uw bestelling af te ronden.

Winkelmandje

In uw winkelmandje ziet u nogmaals een samenvatting van alle informatie over de geselecteerde artikelen (een kleine afbeelding van het artikel, de kleur, het materiaal en de afmetingen) en het totaalbedrag van uw bestelling. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op ’NAAR KASSA’.

Uw gegevens

Bent u al klant bij Loberon en heeft u al een account aangemaakt dan kunt u zich aanmelden met behulp van uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op het veld ‘AANMELDEN’. Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken door te klikken op ‘wachtwoord vergeten?’. Voor nieuwe klanten is het mogelijk om zonder registratie te bestellen. Klik hiervoor op het veld ‘ALS GAST BESTELLEN’. Vul in het nieuwe venster alle benodigde gegevens in en klik op ‘VERDER NAAR DE VOLGENDE STAP’. Controleer in het volgende scherm uw gegevens en het afleveradres en klik op ‘VERDER NAAR VOLGENDE STAP’.

Betaalwijze

Hier kunt u de gewenste betaalwijze aanvinken. Klik op ‘VERDER NAAR DE VOLGENDE STAP’.

Controleer uw bestelling

de pagina ‘Controle & bestellen’ wordt geopend. Hier vindt u alle gegevens, inclusief uw persoonlijke contactgegevens en de afspraken over de betaling en levering van uw bestelling. Als u alle gegevens gecontroleerd heeft, klikt u op het veld ‘BETALEN’ om de bestelling te voltooien.

Klaar

U heeft uw bestelling succesvol afgerond, hartelijk dank.

Levering

De levering vindt plaats via DHL of expediteur. De levertijd is te vinden op de artikeldetailpagina.

Alle prijzen zijn totale prijzen in EURO’S, dat betekent dat ze inclusief de BTW zijn.

Voor de bezorging rekenen wij verzendkosten van 6,95 EUR.

De verzendkosten worden duidelijk vermeld op de productpagina's, in het winkelwagentje en op de bestelpagina. Voor grote goederen met dit kenmerk berekenen wij verzendkosten per afleveradres van 89,96 59,95 EUR naast de verzendkosten.

Belangrijke informatie: in verband met de actualiteit en de daaruit voortvloeiende preventieve maatregelen kunnen artikelen alleen tot voor de deur worden afgeleverd. Hiermee willen we ervoor zorgen dat u en onze bezorgers zo goed mogelijk worden beschermd tegen een mogelijke infectie. Wij hebben de kosten voor de levering dienovereenkomstig voor u verlaagd met € 30. Hartelijk dank voor uw begrip.

De bezorgkosten en de toeslag voor grote goederen-levering wordt slecht één keer per bestelling berekend, ook als deze om technische redenen in meerdere zendingen wordt afgeleverd.

De levering vindt plaats op de gewenste locatie in de woning en is meestal al voor/afgemonteerd. In sommige gevallen is af-montage door de klant zelf vereist. Terug meegeven van verpakkingsmateriaal is gratis. Ingangen of trappenhuizen moeten zodanig toegankelijk zijn dat de artikelen zonder extra hulpmiddelen naar de gewenste locatie kunnen worden vervoerd.

Je krijgt als ontvanger een zogenaamde track&trace code om de levering te volgen. Wanneer je niet thuis bent wanneer er wordt afgeleverd wordt er een kaart achtergelaten. Op deze kaart staat aangegeven waar het pakket zich bevindt en hoe verder wordt gehandeld. Het pakket kan bij een ophaalpunt, bij buren of op een door jou gewenste plek (indien je dit hebt aangegeven) worden opgehaald indien je de kaart laat zien.

Als uw eigendommen beschadigd zijn tijdens de levering, neem dan contact op met de expediteur of het postvervoerbedrijf. De afwikkeling van schade aan eigendommen vindt rechtstreeks plaats tussen de klant en de expediteur of het postvervoerbedrijf. De klantenservice van LOBERON biedt u graag extra ondersteuning bij het ophelderen van de zaak.

Levering geschiedt zolang de voorraad strekt. LOBERON is niet gebonden aan haar aanbod indien er sprake is van kennelijke druk- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de website. Levering geschiedt alleen binnen Nederland en België. Indien u uw bestelling buiten Nederland  en België geleverd wilt krijgen dient u ook in het desbetreffende land te bestellen.

Over zichtbare transportschade dient u zo snel mogelijk te reclameren en dit aan ons door te geven.

Eigendomsvoorbehoud

Tot de volledige betaling is ontvangen blijven de geleverde goederen eigendom van LOBERON GmbH.

Wettelijke Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.