Bestellen & Leveren

Bestellen & Leveren

Bestellen

U kunt bij Loberon op de volgende manier bestellen:

- Telefonisch via telefoonnummer 030-65 92 530 (lokaal tarief)

Maandag t/m donderdag van 08:30 tot 18:00 uur, vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur en zaterdag van 09:30 tot 15:30 uur.

- Schriftelijk via e-mail of per brief.

- Via onze webshop.
Voeg het door u gewenste artikel met de functie ’IN HET WINKELMANDJE’ aan uw winkelmandje toe. Rechtsboven worden de artikelen in het winkelmandje getoond, kies ’TOON WINKELMANDJE’ om artikelen in het winkelmandje te bekijken of kies ‘NAAR KASSA’ om uw bestelling af te ronden.

Winkelmandje

In uw winkelmandje ziet u nogmaals een samenvatting van alle informatie over de geselecteerde artikelen (een kleine afbeelding van het artikel, de kleur, het materiaal en de afmetingen) en het totaalbedrag van uw bestelling. Om uw bestelling af te ronden, klikt u op ’NAAR KASSA’.

Uw gegevens

Bent u al klant bij Loberon en heeft u al een account aangemaakt dan kunt u zich aanmelden met behulp van uw e-mailadres en wachtwoord. Klik vervolgens op het veld ‘AANMELDEN’. Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken door te klikken op ‘wachtwoord vergeten?’. Voor nieuwe klanten is het mogelijk om zonder registratie te bestellen. Klik hiervoor op het veld ‘ALS GAST BESTELLEN’. Vul in het nieuwe venster alle benodigde gegevens in en klik op ‘VERDER NAAR DE VOLGENDE STAP’. Controleer in het volgende scherm uw gegevens en het afleveradres en klik op ‘VERDER NAAR VOLGENDE STAP’.

Betaalwijze

Hier kunt u de gewenste betaalwijze aanvinken. Klik op ‘VERDER NAAR DE VOLGENDE STAP’.

Controleer uw bestelling

de pagina ‘Controle & bestellen’ wordt geopend. Hier vindt u alle gegevens, inclusief uw persoonlijke contactgegevens en de afspraken over de betaling en levering van uw bestelling. Als u alle gegevens gecontroleerd heeft, klikt u op het veld ‘BETALEN’ om de bestelling te voltooien.

Klaar

U heeft uw bestelling succesvol afgerond, hartelijk dank.

Levering

De levering vindt plaats via DHL of expediteur. De levertijd is te vinden op de artikeldetailpagina.

Alle prijzen zijn totale prijzen in EURO’S, dat betekent dat ze inclusief de BTW zijn.

Voor de bezorging rekenen wij verzendkosten van € 6,95.

De verzendkosten worden duidelijk vermeld op de productpagina's, in het winkelwagentje en op de bestelpagina. Voor grote goederen met dit kenmerk berekenen wij verzendkosten per afleveradres van € 69,95 naast de verzendkosten.

De bezorgkosten en de toeslag voor grote goederen-levering wordt slecht één keer per bestelling berekend, ook als deze om technische redenen in meerdere zendingen wordt afgeleverd.

Als ontvanger van artikelen die onder het vrachtvervoer vallen, zal de levering plaatsvinden nadat er met u een persoonlijke afspraak is gemaakt. Zodra het artikel op zijn bestemming is aangekomen, wordt er door het expeditiebedrijf Jos Dusseldorp contact met u opgenomen, om een aflevertijdstip met u overeen te komen. Op de overeengekomen leverdag meldt de transporteur zich ong. 1 uur voorafgaand aan de levering bij u thuis telefonisch ter kennisgeving van de levering. Zodoende hoeft u niet een halve dag thuis op de levering te wachten. Onze hoogwaardige goederen worden door 2 medewerkers in de woning en op de juiste plaats afgeleverd. Dus niet slechts op de stoep, maar bijv. direct in de woonkamer, badkamer of tuin. De levering vindt plaats op de gewenste locatie in de woning en is meestal al voor/afgemonteerd. In sommige gevallen is af-montage door de klant zelf vereist. Terug meegeven van verpakkingsmateriaal is gratis. Ingangen of trappenhuizen moeten zodanig toegankelijk zijn dat de artikelen zonder extra hulpmiddelen naar de gewenste locatie kunnen worden vervoerd. Indien u op de overeengekomen leveringsdatum niet aanwezig bent, behouden wij ons het recht voor om voor de nieuwe levering opnieuw de toeslag voor volumineuze goederen in rekening te brengen.

Als ontvanger van artikelen vrij van transportkosten ontvangt u een zogenaamde track & trace code waarmee u de levering kunt volgen. Wanneer je niet thuis bent wanneer er wordt afgeleverd wordt er een kaart achtergelaten. Op deze kaart staat aangegeven waar het pakket zich bevindt en hoe verder wordt gehandeld. Het pakket kan bij een ophaalpunt, bij buren of op een door jou gewenste plek (indien je dit hebt aangegeven) worden opgehaald indien je de kaart laat zien.

Als uw eigendommen beschadigd zijn tijdens de levering, neem dan contact op met de expediteur of het postvervoerbedrijf. De afwikkeling van schade aan eigendommen vindt rechtstreeks plaats tussen de klant en de expediteur of het postvervoerbedrijf. De klantenservice van LOBERON biedt u graag extra ondersteuning bij het ophelderen van de zaak.

Levering geschiedt zolang de voorraad strekt. LOBERON is niet gebonden aan haar aanbod indien er sprake is van kennelijke druk- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de website. Levering geschiedt alleen binnen Nederland. Indien u uw bestelling buiten Nederland  geleverd wilt krijgen dient u ook in het desbetreffende land te bestellen.

Over zichtbare transportschade dient u zo snel mogelijk te reclameren en dit aan ons door te geven.

De levering van een gekochte cadeaubon geschiedt uitsluitend door verzending van de cadeaubon naar een door u op te geven e-mailadres.

Eigendomsvoorbehoud

Tot de volledige betaling is ontvangen blijven de geleverde goederen eigendom van LOBERON GmbH.

Wettelijke Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.