* Voer in het winkelmandje op loberon.nl de code KONING24 in of vermeld deze aan de telefoon, zodat uw korting kan worden verrekend. U ontvangt 15% korting op het artikel met het grootste totaalbedrag. Eenmalig geldig t/m 07-05-2024. Niet in combinatie met andere acties. Niet van toepassing op reeds afgeprijsde artikelen en op de aankoop van cadeaubonnen.

FAQ

Betalingscondities

U hebt de keuze tussen de volgende betaalmethodes:

  • iDeal
  • Creditcard (VISA / MasterCard / American Express)
  • Factuur
  • Paypal
  • Bancontact
  • Vooruitbetaling

iDeal

Betaal meteen gemakkelijk via uw bank online.
Nadat u uw bank heeft geselecteerd, wordt u rechtstreeks doorgestuurd naar de Ideal-omgeving van uw bank. Daar geeft u uw betaling vrij door in te loggen met uw online-bankgegevens.


Creditcard (VISA / MasterCard / American Express)

Bij Loberon kunt u online betalen met uw Mastercard, VISA of American Express creditcard. Om veiligheidsredenen moet u een controlecijfer invoeren in het bestelproces.

Mastercard en VISA: u vindt het driecijferige controlecijfer op de achterkant van uw creditcard (de laatste drie cijfers in of bij het handtekeningveld).

American Express: u vindt het viercijferige controlecijfer op de voorkant van uw creditcard (de vier kleine cijfers naast het kaartnummer).

Bij betaling per creditcard wordt de creditcard gedebiteerd wanneer de goederen worden verzonden.


Factuur

Betaal het volledige bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen, minus het bedrag van eventuele retouren, via een overschrijving.

Onze bankgegevens:

LOBERON GmbH

Commerzbank Amsterdam
IBAN: NL76 COBA 0637 0583 13
BIC: COBANL2XXXX

Vermeld op uw overschrijving uw klant- en rekeningnummer, zodat we de betaling in uw klantaccount kunnen verwerken. Stuur ons geen contant geld of cheques. Bij verlies zijn we daar niet voor aansprakelijk.Voor aankoop op rekening dient u voldoende kredietwaardig te zijn. (Aankoop op rekening is momenteel alleen beschikbaar in Nederland)


PayPal

U betaalt direct via uw PayPal-rekening. Nadat u deze betaalmethode in het winkelwagentje heeft geselecteerd, wordt u automatisch doorgestuurd naar PayPal en geeft u uw bestelling vrij. Het PayPal-account wordt onmiddellijk belast. PayPal is de online betalingsdienst waarmee u veilig, gemakkelijk en snel kunt betalen in online winkels.

  • Veilig: uw bank- of creditcardgegevens worden alleen bij PayPal gedeponeerd. Dat is de reden waarom ze niet via internet worden verzonden elke keer dat u een online aankoop doet.
  • Eenvoudig: u betaalt slechts met twee klikken, omdat u meteen uw bank- of creditcardgegevens ziet die bij PayPal zijn gedeponeerd, in plaats van dat u ze bij elke aankoop weer moet invoeren.

Bancontact

Bevestig in de webshop de inhoud van uw winkelmandje en kies Bancontact als betaalmethode. Nadat u uw bestelling heeft ingegeven wordt u automatisch doorgestuurd om uw geldige kaartgegevens in te voeren. Betalen met Bancontact is veilig en volledig gratis.


Vooruitbetaling

U betaalt vooraf per bankoverschrijving, binnen 7 dagen na het betaalverzoek. Zodra de betaling op onze rekening is bijgeschreven wordt u bestelling verzonden. Na het plaatsen van de bestelling ontvang u een e-mail dat wij uw bestelling hebben ontvangen en een aparte e-mail met alle informatie die u nodig heeft voor het betalen van de rekening.


Levering / verzendkosten

De levering vindt plaats met pakketdienst of expediteur. De levertijd is te vinden op de artikeldetailpagin.

Naast de gebruikelijke verzendkosten van € 6,95 wordt in Nederland € 69,95 (voor grote goederen met dit kenmerk vrachtkosten in rekening gebracht.

De bezorgkosten en de toeslag voor grote goederen-levering wordt slecht één keer per bestelling berekend, ook als deze om technische redenen in meerdere zendingen wordt afgeleverd.

De levering vindt plaats tot in de woning, maar wordt niet gemonteerd.

Over zichtbare transportschade dient u direct bij aflevering te reclameren en daarnaast zo snel mogelijk aan ons door te geven.

Indien u uw bestelling buiten Nederland geleverd wilt krijgen dient u ook in het desbetreffende land te bestellen.

LOBERON-service bij bestelling van grote en zware producten:

De levering vindt plaats nadat daarvoor een persoonlijke afspraak met u is gemaakt.

Op de afgesproken dag van levering meldt de chauffeur zich ca. 1 uur voor levering telefonisch bij u om aan te geven dat hij onderweg is. Op die manier hoeft u niet de halve dag thuis op uw bestelling te wachten.

Onze hoogwaardige artikelen worden door 2 personen afgeleverd op het door u opgegeven afleveradres en bij u binnen op de door u aangegeven plek gezet. Kortom niet tot de voordeur maar direct in bijv. de woonkamer, badkamer of tuin.

De artikelen worden uitgepakt en gratis gemonteerd, voor zover dat mogelijk is binnen 3 minuten en zonder gereedschap. Overige installatie- of montagewensen kunt u altijd van te voren, tegen een vergoeding, boeken. Het verpakkingsmateriaal wordt desgewenst gratis weer meegenomen door de bezorgers.

Hoe stuur ik een bestelling terug?

Retourneren van zendingen, die u heeft ontvangen per pakketpost:


Verpak het item, dat u wilt retourneren, in zijn geheel en inclusief eventuele accessoires. Om schade tijdens transport te voorkomen, raden wij u aan de originele verpakking te gebruiken. De eenvoudigste manier is om het ingevulde retourformulier, dat u bij elke bestelling ontvangt (hetzij in het pakket of als een brief), ook in het pakket te stoppen. Dit retourformulier is voor ons het bewijs van de annulering. U kunt ook het door ons verstrekte voorbeeldformulier voor herroepingsrecht gebruiken. Als een artikel u niet bevalt, dan kunt u dat artikel natuurlijk gemakkelijk en op onze kosten retourneren. Gebruik hiervoor het retourlabel van DHL. U kunt dit gemakkelijk printen via het DHL retourenportaal, te vinden via loberon.nl/retouren.

Zo eenvoudig is het:

1. Klik op de knop "naar het retourenportaal van DHL"
2. Vul alle formuliervelden in en klik op "Volgende"
3. Klik op "PDF openen en printen" om het retourlabel af te drukken.
4. Plak het afgedrukte label op uw pakket en lever het af bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

U kunt het retourlabel ook aanvragen via onze klantenservice.

Als een artikel dat u per post hebt ontvangen en wilt retourneren te groot is, neem dan ook contact op met onze klantenservice. We zorgen dat het artikel bij u thuis wordt opgehaald.

Houd er rekening mee dat we geen retourzendingen kunnen accepteren die niet eerst aan ons zijn gemeld

Bewaar de retourbon van de post goed, omdat deze dient als bewijs voor teruggave.


Retourneren van zendingen ontvangen door de vrachtvervoerder:

De eenvoudigste en gemakkelijkste manier om zendingen te retourneren, is als u onze klantenservice telefonisch of per e-mail informeert over uw retouraanvraag:


Vervolgens regelen wij dat de goederen worden opgehaald.